4 ověřené tipy, jak výrazně ušetřit za tisk

tisk

Tiskárnu, kopírku a skener má v 21. století ve svém vybavení téměř každá firma. Málokterá z nich však řeší náklady spojené s tiskem. Přitom se doslova nabízí plno možností, jak firmě ušetřit nemalé peníze. Pokud si například místo zakoupení nové laserové tiskárny multifunkční zařízení pronajmete, ušetříte celkově až 50 % nákladů za tisk.

Pojďme se společně podívat, jak ušetřit pronájmem kancelářské techniky, nákupem tiskárny z bazaru a pomocí dalších ověřených triků.

1. Pronajměte si kancelářskou techniku za výhodných podmínek

Společnost Tomados nabízí pronájem tiskáren, skenerů, kopírek i multifunkcí a prodej a servis kancelářské techniky už od roku 1992. Pokud se ozvete, vymyslí řešení na míru přesně pro váš provoz. Obrovskou výhodou je, že firma působí po celé České republice, takže stačí zvednout telefon a domluvit se. Anebo vyrazit přímo na pobočku. Záleží na vás, čemu dáte přednost.

Výhody pronájmu multifunkčních tiskáren:

• V první řadě ušetříte peníze za nákup tiskárny.

• K pronájmu kancelářské techniky získáte zdarma další služby. Dovoz tiskárny, servis a pravidelnou údržbu. Vy už budete jen spokojeně tisknout. A to za opravdu nízké ceny.

• Tiskárny, skenery, kopírky, multifunkce a další techniku si lze pronajmout na dobu neurčitou, proto se nemusíte bát postihů za předčasné ukončení smlouvy ani neustálého prodlužování.

• Cena už v sobě zahrnuje pronájem kancelářské techniky, servis i spotřební materiál – tonery, sponky, náhradní díly atd. Po domluvě je možné do výsledné ceny zahrnout i dodání kancelářských papírů za výhodných podmínek.

Poradenství, na které se můžete spolehnout. Proškolení zaměstnanci tu jsou pro vaši maximální spokojenost, poradí s výběrem i obsluhou kancelářské techniky.

Další výhody a příklad úspory naleznete zde.

4 overene tipy jak vyrazne usetrit za tisk 1

2. Bazar tiskáren – pomůžete životnímu prostředí a ještě ušetříte

Levné a spolehlivé tiskárny od prověřených značek pořídíte v bazaru tiskáren. Pro mnohé provozy to může být nejvýhodnější řešení.

V bazarové nabídce naleznete:

• Levné multifunkční tiskárny, které jsou zkontrolované a 100% funkční

• Repasované tiskárny

• Použité tiskárny z oblíbeného pronájmu kancelářské techniky

• Pěkné kusy z výprodeje tiskáren

Více o výhodách nákupu použité tiskárny v tomto článku.

3. Jedna centrální tiskárna bude výhodnější než více menších

Stává se poměrně často, že každá kancelář má vlastní tiskárnu, i když se používá minimálně. Více tiskáren ale znamená větší náklady na tisk. Kancelářská technika zastarává, takže musíte pravidelně obměňovat hned několik tiskáren. Takto zpravidla dochází k větší spotřebě tonerů a papírů. Ideálním řešením je pořídit jednu centrální tiskárnu a tisknout přes počítačovou síť. Je to levnější i komfortnější.

4. Efektivně využitý kancelářský papír

Na první pohled se sice může zdát cena kancelářského papíru zanedbatelná, ale schválně se podívejte, kolik jste ho v minulém roce spotřebovali. Ve většině firem dochází ke zbytečnému plýtvání. Pro běžné tiskové úlohy opravdu postačí klasický kancelářský papír s nižší gramáží, na který navíc můžete některé dokumenty tisknout oboustranně. Pro tisk reprezentativních materiálů není problém sáhnout do druhého stohu a tisknout na kvalitní (ale dražší) kancelářský papír s vyšší gramáží.

Více o gramážích papíru se dočtete tady.

susenky

 

Pravdu

magazín pro muže